hey there



hey reader :') heeyyy heyy, ok dah berhabukk ken blog ni, aumm, ok me miss you :DD ok , mcm ni, hmm lepas sorang sorang pergi dri hidup ini, Ya Allah rasa tak dihargai lansung we, rasa macm dipermainkan, yee aku nak ckp hidup ni tak adil bagi aku, kenapa aku ? kenapa org yang aku syang pergi?? ok, kenapa aku tak dapat nak bersama org yang aku sayang, Ya Allah, ada yang pergi untuk selama-lamanya ada yang pergi dekat perempuan laen, hati aku hancur wee, hati aku sakit sgt2 :') yea memang semua tegok aku, aku boleh snyum aku boleh gelak, tapi sampai bila aku nak hidup dlm penipuan ? sampai bila aku nak berlakon ? Ya Allah, hidup kenapa mcm ni ha ? kenapa dieorg perlu ambil org yang aku syg ? kenapa ? tahu tak hati aku sakit sgt, boleh tak bahagiakan aku walaupun seketika? Ya Allahh, faham lah bahawa aku juga mempunyai hati dan perasaan, aku tak kuat untuk semua ini, kaworg egt aku boleh ke tegok org yang aku sayang dgn org laen ? kaw egt aku ta sedih ? memang mulut boleh tipu tapi hati tak boleh :') hati aku dah hancur, hati aku sakit sgt2, terima kasih sebab buat aku mcm ni, buat aku teperangkap dalam masalh yang melibatkan hati dan perasaan aku sendiri, yea, air mata aku cukup murah buat masa sekarang :')) hey, please i need someone :') yang boleh buat aku tenag n buat aku gelak, yeahh, MR.TOMATO :'DD hey, dia ad gf la, ok just forget itt ok baby, yea wanny chill laki semua sama, naseb kaw tak termakn kata2 dia dulu rite, hmm :'D ok chill yea wanny, be strong even kaw slalu nges mlm2 peluk teddy yang dia pernah peluk tu smbil tegok cudbry yang dia pernah bagi tu rite :') heh,

No comments:

Post a Comment