kawan



hey reader :') heh ok harini sedih sgt2 :(, ok aku tak tahu knp aku slalu kena mcm ni, heh sakit hati ni :') Tuhan jea tahu apa aku rasa skrg :') hm ok mcm ni, nak tahu kenapa aku clash dgn amer ? ha mcm ni semua ni tadak kena mengena dgn aku game dia org what ok just aku clash dgn dia sbb aku asa dia boleh hidup tanpa aku, n aku tahu dia sayang orng laen, aku tahu hati dia. dia sayang dekat perempuan yang aku kenal :') perempuan yang salalu aku jumpa yeahh pendek cita, kwn aku la, yea aku tahu la, hmm. setiap hari text, pebendenya wee ? bila tnye dieorg ckp text sbb amer nk tnyer pasal aku :') hm bak kata munirah perlu ke nk tnye pasl aku dekat org laen ? hmm yea sedih kejap....


sheda =) hey weee, jgn salah faham ok aku ta marah kaw aku ok jea dgn kaw, sokay la chillexx ok aku just tak tahu kenapa aku rasa jlouse bila kaw ckp kaw slalu text dia, act bukan sbb tu, hmm ok semua punca lepas kaw ckp kaw pun tahu yang tahun depan dia pegi skola naik motor, means kaw tahu semua bnde dulu dri aku we ? kenapa ? aku ta penting ken bagi dia ? ok kaw lagi penting kaw jaga jea lah dia rite :) hmm, ok aku tahu kaw sayang shah, btw aku nak suruh kaw tnye diri kaw, antara shah dgn amer kaw syg mana lagi we ? hm crilah jwbpan sampai kaw jumpa k :') lagi pun aku pernah ckp kat kaw ken aku tak selesa dgn amer sbb dia pernah suka mira wardah semua kan, hm n now aku tahu hati dia dekat kaw just dia dgn kaw ta perasan, n sorry k kaw pernah tnye aku jlouse ke kaw dgn dia text n aku ckp takk rite ? hmm, wee seriously ego aku kuat sgt dlm bab2 mcm ni :') kuat sgt kalau ego aku tak kuat aku rasa aku still dgn ex aku la :') hmm, so aku harap kaw faham tw wee, hm if kaw baca bnde ni, pliss jgn la pulak kaw jauhkan dri kaw dari dia tw :') dia boleh snyum tanpa aku tapi dia tak boleh senyum tanpa kaw :') aku harap kaw faham wee :'))) jaga dia untuk akuu :'D aku sayang kaw :')

No comments:

Post a Comment