today story

hey reader :) hey, ok pepagi tadi bangun pegi jog dgn mama, hee time bgun tu aku tegok ad 2 text dri mr.tomato aku, he sorry beb aku terlena semlm kaw rep lambt sgt sapa suruh hihi, thn yea buat aku perasan sesorg mlm tadi :D, thn aku rep dulu text dia, aku pegi mdi siap2 semua, ha time nak iron tudung, tgn aku kena iron sakit sgt2 merah :( grr, thn cecpat siap, hnta adik aku pegi maen bole aku dgn mama aku pergilah jog, time jog tuh ad sorng budak ni, dia ckp dia kenal aku, ha aku ye kan jea la, thn dia minta jdi adik angkat aku, ahah aku diam terus, aku ckp aku dah bnyak adik angkt, ha hambik kaw padahal sorang pun tadak, thn balik, sampai ruma, aku onl terus, aku bace im aku, gr, skit hati :'D sedih plus semua ad, thn aku tutup lppy aku pegi mndi terus, thn texting dgn mr.tomato hee, aku ngess sedih dia suruh aku kuat, whaiyaaa, comel lah, thn aku duduk ruma, sumpah boring tahap hape jea, thn aku pun buat keja merapulah, aku bubuh santan ats kepala lah, aku bubuh putih telur kat mukalah , haha memcm habis sepah bilik, thn mlm aku try tank text mr.tomato nak tnggu dia text aku dulu, hoho semagt tank onl pgi bwh tegok cite narnia, hee comel lah singa tuh , hikhok, thn naik ats aku onl semua dia ta text aku lagi lau tak phone aku comfirm dah bunyi dah, mana dia pegi ni :( hmm aku sedih la,whatsapp aku pun dia ta rep, aiyoo, thn aku bace blog afiz dia skit lagi, hm , nak tegur tapi, nth la, seba salah , so aku diam kan jea diri aku :') mr.tomato cepat lah rep text aku risaukan kaw ni, btw aku tade hati pun kat mr.tomato ni yea, just dia baik dgn aku :D

No comments:

Post a Comment