mr.tomato



hey reader :) hey wanny ad sometging nak cite ni, hee ok mlm semalam wanny bebai gela lah, thn ad someone dah buat wanny gelak mcm hepa, dah lh buat wnny perasan sesorng :D haa, tahu tak sapa hehe, nth la ken , ad lee, mana bole tw, but dia dah ad gf :'( ohh sedihnya saya , :'D he, ok mcm ni, lama dah kiteorg kenal, but semlm bru rapat tu pun sebab pegi libry :D ha, ok smlm dia bt pengakuan dia ckp dia suka kat aku dulu time 1st aku jumpa dia kat teratai, woo, napalah dia tk bagi tahu ken, ha sbb aku pun suka dia, but dia ckp dulu jea, heh pakcik, tahu tak sampai skrg aku suka kaw, grr :D thanks yea buat aku gelak semlm, hihi, btw dekat libry tu kaw gelak, muka kaw merah hihi comel :D thn kaw ckp aku pakai tudung comel , haha weh maluuu lahh >.< hihi, aku sayang kaw mr.tomata ^-^

No comments:

Post a Comment