stress



hey reader :') okey, harini pepagi bagun pegi jog, thn adik aku buat hal, damm skit hati betul ada adik, mcm hapee jea, grr. serious aku sabar jea dekat lake tadi, thn sampai lake, aku buat lwk bodoh dpn dia, thn dia tolak aku, huh aku jatuh sumpah malu >.< tapi takpelah sbb dia kecik ken, *darjah 3 kecik ka ? grr, thn jejalan semua, dekat teratai aku pegi kat dia, aku pegang tagn dia ajak dia jln dgn aku, dia boleh tepis jea tagn aku, hm thn aku blah jea, aku jalan2 dgn adik aku lagi satu tu pusing blakang tegok mama dgn adik aku sorang lagi tu tadak, aih, tetiba mama call, mama cakap mama dekat keta, ok aku bebai gela -,-" thn aku jln jea la pegi kat keta, sampai dia buat muka, sumpah rasa nak hempuk jea, tapi adik sendiri ken :'( hmm, sokay sabar jea laa :')


*lebih baik aku tadak kakak daripada aku tak pernah rasa kasih sayang kakak aku -,-"

No comments:

Post a Comment