afiz :')



hey readers ;') ok nak stoy something ni , yeahh seriously sedih sgt2 :'( hm , mcm ni tadi tegah2 onl tetiba afiz masuk im , dia buat muka sdih yea egt gduh dgn leeya ke ap so aku pun ok jea lah , thn dia bagy link blog dia yea aku baca , thn dia ckp tdi dia jumpa doc , doc cakp paru2 dia makin teruk , weh seriously , selama ni kawan laki aku yang pernah buat air mata aku jatuh just kayy , yeah kayy jea yang pernah buat aku nages, n now aku tak tahu kenapa aku nges sbb afiz ? mybe sbb dia terlalu baik untuk yea, sgt afiz perfect untuk jadi kawan aku :') sgt dia baik dia tahu nak buat aku happy dia lah semua, dia .. n aku syang dia sgt2 :') hmm, yea aku harap sgt dia buat ap yang doc suruh :') memag dedlu aku teruk sgt layn dia , aku teruk aku tak nmpak dia , aku slalu game dia , but aku tak pernah tahu yang afiz ni baik sgt , happy n funny :') afiz wanny sayang afiz , afiz egt ta dulu time afiz excident wanny juga yang tahu dulu kan :') wanny pujuk afiz bagy tahu mama afiz semua :') thanks afiz sbb ikut ckp wanny, wanny syg afiz sgt2 -,-" afiz penyakit ni pun wanny dah tahu awal ken, egt tak last year afiz pernah bagi tahu wanny , yea wanny tahu afiz tak egt :') hmm , afiz kite rapat ken ? slalu gaduh sesama , sembang sesama , prob kongsi sesama :') yea , n wanny takan pernah lupa time kite couple dulu ok ;) wanny takan pernah lupa yang afiz pernah suap wanny :D afiz . sihat cepat taw , afiz dah janji nak kire tinag letrik yang ad kat perak ni dgn wanny kan , sbb afiz ckap tinggkap DBI sikit sgt :') hm afiz kuat tw :') ramai syg afiz , yeah mcm yg wanny tahu afiz slalu gduh dgn mama n abh afiz kan, dieorg marah afiz sbb dieorg nak afiz yang terbaik :) so jagan lah ambil hati tw :') dieorg lagi sayang afiz. just dieorg tak tunjuk jea, mybe dieorg takut afiz terlebih manja :) hm , so wanny harap afiz faham ken ;) egt tw ramai lagi sayang afiz expcly family afiz. :')

- dari hati yang sedih-

No comments:

Post a Comment