kwan :')



hey readers :') hey kaworg aku nak story something ni :) heh , bagi kaworg kawan pening tak dalam life ? mybe setegah org tak but aku .. heh i need friend in my life, i can't live without friend ok :) tolong saya memerlukan seorang kawan yang tak pernah nak lupa saya , saya memerlukan seorang kawan yang paham keadaan saya , saya memerulukan seorang kawan yang tahu apa saya rasa , n saya perlukan seorang kawan yang boleh share prob sesama , yea saya perlukan semua itu tapi kenapa semua tu dtg dekat saya sekejap jea , heh , kenapa dia pergi dari saya , kenapa kebahagiaan tu hanya sementara , n kenapa penderitaan n kesedihan tu sangat lama dalam hidup ini. Ya Allah adakah kemewahan kesenangan semua lagi penting dari kawan ? kenapa dia snggup tinggal wanny demi semua tu , kenapa dia snggup tinggal wanny demi photoshoot ? kenapa ? hmm , terkadang wanny menyesal sbb rapat sgt dgn dia , yeahh. if wanny tadak mbew rapt dkt tpg ni msty tak jdi mcm ni kan , msty wanny tak sdeh mesty wanny tak rasa mcm mana wanny rasa skrg ni :')wanny egt lagi dia pernah janji dia takkan lupa wanny :') kekadang sedih juga degar org dok tnyer dia mana semua knp ta hangg sakali dgn dia lah .. hm wanny tataw lah nak ap kan , bile ckp dia pergi sana sini , msty org ckp dia tak ajak wanny skali ke , hm kekdg wanny boleh diam jea , takkan lah nak ikut dah dia tak ajak nty ckp ap pulak ken :') hm, sedih sgt denga org duk kutuk dia sana sini ok tipulah if wnny tak pernah kutuk dia kan , memag lah pernah nama lumrah kan ;( hm, tapi kutuk2 juga. dia pernah rapat dgn wanny, kaworg fikir hati wanny tak terasa ka ? hm :'( kaworg tak duduk dkt tempat wanny memag lah kaworg tak rasa ken, tapi wanny ni ? heh , buat baik salah buat jahat lagilah salah ken .. Ya Allah wanny tak tahu nak ckp ap dah :'( ok bkn wanny tak support dia smua but :( perluka sampai lupa wanny ? hm, mybe bagi dia sikit jea but wanny ? aihh .. ok lah if dia tak tahu yang wanny ni sdeh dgn peragai dia yang sekarang wanny harap dia berubah sgt :( wanny nak dia yang dulu itu jea yang wanny minta :'( hm. bye

No comments:

Post a Comment