i need someone :')



hey readers :') hey kworg nak story ni, yea malam ni aku sedih sgt, kenapa malm ni semua mcm tank layan aku ? kenapa semua marah aku ? heh, ap yang aku buat weh. hm yeahh, kaworg bestlah kan ad prob semua ad bf nak dnga ad bf buat kaworg happy ^-^ but aku ? weh sedih sayu hati ni weh tak ad bf, hidup aku kosong sangat :') hidup aku tak ceria mcm dulu, hidup aku boring :( seriously jlouse sgt tegok mbew aku yang ad couple semua yeah happy gelak2 :') memag aku happy but hati aku who know's ? sapa tahu hati aku sakit? sapa tahu hati aku hiba? sapa tahu ha .. yeah, seriously sedih, harap nak couple dgn dia tapi nak buat mcm mana harini mintak couple esok dia married dgn org laen, heh ayer mata aku, yeahh ayer mata aku yang sgt mahal bagi aku boleh jatuh dekat orang yang mcm tu, org yang ta reti hargai aku :'( perasaan aku time tuh sakit, pedih, sebak, hiba semua ad :') heh, tahu aku sayang dia sgt2 :') niat aku nak tebus kesalahan aku yang dulu dekat dia, n now dia buat mcm ni dkt aku, yeahh dia nak bals dendam :( tapi kenapa ? sakit tahu, sgt dan sgt :( Tuhan jea tahu sapa dalam hati ini :( n aku tak tahu kenapa harini aku sedih sgt aku tak tahu kenapa dgn aku harini :( hmm, please i need someone :'(

No comments:

Post a Comment