kawan :')

assalamulikum semua, hey we, maaf aku bukan berubah just aku minta bagi aku sikit masa utuk diri aku terima semua ni, hmm yee aku sedih knp kauorg snggup buat mcm ni haa, kauorg masuk class science tapi kauorg tinggal aku dlm account sesorng, hmm, padahal result kita sama wee, aku sedih laa. kau tahu aku rasa mcm masa dpn aku dah gelap sangat >.< aku tak tahu wee, hati aku terlalu lembut dan sensetive kalau bab2 kawan ni -,-" thankss wee, aku nak sangat class science wee, nak sangat2 aku tahu science sush tapi semua tu kita yang buat ken, ermm, thanks wee, sampainya hati kauorg :') sumpah aku takkan pernah lupa ap yang kauog buat dekat aku okayy :'D jangan risau aku tetap akan tersnyum bila depan kauorg, just bagi aku masa utk terima keadaan :') munking tak ad rezeki ken :')) hm maafkan aku atas semua perubahan diri aku wee, aku sedih sangat hati aku tak bole terima semua ni sampai semua org aku tak layan semua org aku bt tak tahu, hmm okaylahh :')assalamulaikum -,-"

No comments:

Post a Comment