today story

hey reader :) hey hey, yeah harini aku tak pergi skola n tution .. act ta plan pun tank pergi tution tapi ah terlajak na buat mcm mana. hm yeah aku tak pergi skola sbb kaki aku tersliuh teruk time traning handball smlm, yeah dah la sbtu ni ad frendly , hadoiyai, rasa nak nges jea, wee aku nak maen juga sbtu ni :'( sobb sobb, ok tadi pergi urut, haha dia betul urat aku mcm nak patah kaki aku wee, sumpah serik tapi mama ckp kena urut 3 kali berturut-turut ohh damm, yeahh petang esok pergi lagi, maa mcm ta sanggup ja, nak urut kat kmpung, hee aku rasa mcm menyampah jea nak balik, yea ad krisik sikit , hoho, bialah aku menahan derita , haha ayt aku mcm nak mcm penyepak, ok.. tapi yang aku tahu sabtu ni aku tetap nak game juga, biala jadi ap , tapi mama ckp dri teruk baik duduk diam sbb game yang betul nye tak lama jea lagi, almaklumlahh, kaki aku ni gedik tahap ap jea, dah sakit tuh tak reti nak baik cepat, bila habis game bru le dia nak ok, hadoi saedihh , sobb sobb. n tadi dah plan dan lepas habis urut terus g tution, haha yeah mak cik tu terbaik, urut aku mcm tanok lepas kaki aku, haha dah lah gelii , aku glak pluss nges, ha ce lah kaworg bayangkan ;) auwmm , oshemm ken ;) n tegok2 jam dah pukul 8:30 haha ok aku dah snyum sbb aku still kat uma mk cik tu, act aku tade mood nak pergi tution lepas ap yang dah jadi smlm, yeah aku tak marah kat dia sbb dia perli aku or what aku just bebai dekat budak belkang aku tu je yang kelam sgt pehal, aku firir aku respct sir jea kalau tak, memey makan kaki terus la, >.< hm yea sorry aku tak suka bahas bnde ni sbb menyakitkan hati sungguh, n maaf yea. aku off phone untuk 1 day, aku nak ketenangan :') aku sedih plus sebak n semua bnde ad dalam hati ni :') bye.

No comments:

Post a Comment