ooo



hey reader :') hey harini wanny ta tahu ap yang wanny rasa :') hee, ok dekat skola tadi sumpah wanny risau sgt2 sbb ad kem muafakat ap nth la , padahal cikgu pangil ibu bapa sbb nak bagi tahu peragai dekat sokla , wee aku dah ta senang duduk jea wee, ok damm aku risau gela mama marah, thn balik2 aku buat muka kesian ok dlm hati nak suruh mama jangan marah thn mama boleh tnye kenapa buat muka, ok aku pelik, thn mama cite semua2 oo rupa2 nyeaa mama ta marah sbb aku tadak masalah laen slain ponteng jea, ohee, ala lepak lah bnde last year punyer ken, thun ni azam baru sudah lee :D hihi, thn balik ruma aku try buat lagu yang pernah dia bagi dekat aku hm, wee sedih sebak semua ada :') *if tade masalah tak lama lagi wanny uplode vid wanny ok :D, n mlm ni wanny rasa penat gela2 :( hee rasa nak tido ;) hee ok bye2

No comments:

Post a Comment