heart :')



hey reader :') heh, ok here dnga sini :) lama ken tak update bnde ni, hewhew,*rindu lettew :'), ha mcm ni ok 1st wanny terpilih dlm team handball skola , hea :'D suka sgt2 , alhamdulilah sgt2 :) hee, ok. hm, ok sini ada coretan sikit :'D

AWAK :')
hey awak, awak baik sgt :) dulu awak player kn, skrg saya tak tahulah tapi ad yg ckp awak still mcm tu lagi :') heh, awak saya sedih la, dah lah ramai kawan2 saya suka awak, kenapa perlu skrang ? dulu time belum kite ad papew, kenapa dia tolak awak ? n now bru nak nyesal ? hm :'( thn dngar pulak cerita awak suka dia lagi :( awak saya rasa broken sgt :'( kalau oleh saya nak nges depan awak bia awak tegok mcm mana saya rasa :( hm, awak if 1 hari nanti kita ditakdirkan untuk berpisah, awak terimalah ok, awak carilah perempuan yang boleh buat awak bahagia :') saya yakin mesty ada ken ? hm awak, saya nak awak tahu saya sayang awak, n saya tade niat nak tinggal awak, tu semua takdir awak, awak terima ok ? awak janji dgn saya awak terima semua tuh tw dgn hati yang terbuka ok ? :') awak thanks awak dgn cudbary awak tu thanks buat saya snyum satu hari tu, awak sweet sgt2 :') tahnks sebab slalu buat lwk dgn saya awak :') saya sayang awak tw , awak egt tu ok jgn lupa :)awak, thanks ok awak dngar ckp saya awak tak buat bising dlm tution da :') awak saya terharu sgt2 , awak thanks awak, saya hargai semua tu, tapi awak egt ok , if kite tak ditakdirkan bersama , mesti ada lagi perempuan yang lebih baik dari saya :)awak kita boleh kawan ken :) hee, awak saya sayang awak tw , awak tc :') hee sini cium sikit kiri kanan tu :* muahh


-> awakk :D sabar itu indah, sabar ok if apapun terjadi sebab semua dah ditentukan oleh yang maha berkuasa, :')

No comments:

Post a Comment