tahnks for all

hey readers :) ok seriously harini lwk sgt2 happy pluss pluss . ok sayang kaworg sapa yang mai tadi ok . heh thanks yea, sumpah egt tanak mai dah nak nges da aku yea la mun tak bole mai. aihh, ok time tegah bace tahlil aiman mai , huh sian sbb aku tipu dia ckp semua dah mai , hehe. thn lepak 2 dgn dia , thn adila sampai elok adila smpai eznie pun smpai thn lelepak surh dila makn thn dia ckp nk tnggu balqis ok balqis balik pukul 2 means balik tusyen. thn kak dila sampai hihi. lepak2 smbang surh makn sorang pun tanok aih . skit jiwaa aku thn balqis smpai.. hi thn semualah mkn2 semua aku bagi diaorg rasa aku buat fruit coctail haree semua geng dgn mak2 sdrew aku ckp ta sdap la ap lah , mkn habis juga , aihh. mcm hape jew. thn lepak2 snap2 gmba semua. yang si aiman gaduh dgn kak dila . yang si balqis dok berebut bantal , yang aku dok bising dgn eznie suruh call alep , hihi. lwk gela, naseb baik mama aku ok . thn ad nampak keta alep lalu depan ruma haha bak kata dieorg aku kalut nk mati , huh ok aku tak sedar pun ap aku buat hehe. thn ramai juga text aku ckap ta dtg semua. ok saba jea , thn aku dah putus harapan huh , aku bia jea , yea la dia nak dtg dia dtg dia tanak suda :D thn ok jea 5 mint mcm tu aku nmpak keta dia , sumpah terlompat2 aku pangei eznie mcm hape jea aiman tegok jea , begong. thn dia smpai semua bgy tw mama la ap la . thn lelapk2 .. sembang2 buat lwok bodo mcm hape jea . ok gosip sana sini , hihi. thn mama ckp dia nak balik kmpung thn aku mleh nak ikut so kiteorg jea la tinggal ruma , thn buat gela ap tataw la dea kat luar aku dah pent plus pluss dah , n eznie balik dulu tak silap , thn adila .. thn kak dila . yang tinggal aku balqis alep n aiman , yea gedik betoi depa nak mndi la ap lah . terpaksalah aku bwk pegi bilik aku sbb toilet bwh bnyk brg , thn dlm bilik alep mndi dulu depa suruh aku kluar aku taknok sbb hehe ad lahh :D balqis jea tw . thn lepas alep hbis mndi aiman pulk time aiman mndi alep ajak cple balik :D hihi , dia pegang tgn aku thn dia ckp 'sudikan awak couple dgn saya balik?' weh aku pandng balqis . thn dia pandgng aku sumpah aku terdiam terus :') aku sayang dia sesgt . thn lama tuh aku diam dia lps tgn ak dia ckp tank takpe :') aih thn dia blah. aihh awak saya nak , cuma tak bole nak ckp , sbb terharuu :D thn lama mcm tu dia balik thn aiman , thn baru balqis , n now aku tegah upate blog pasl tu :D





No comments:

Post a Comment