sayang kaworg :*

hey reader :) ok tegok gmba bwh ni bnyak ken ;) auww , ok harini enjoy sgt2 lwk semua ad , ok pepagi aq punyer semagat la bagun sbb dah plan nk pergi libry , huh call sesekor pun tak angkat , sumpai bebai rasa nak cmpak jea phone tuh , thn 8 leby mcm tu pikah call semua , ok thn text2 . ok aku jumpa dia n aku suruh dia call sheeda n aku call mun2 tuh , ok call semua , thn aku n pikah msuk liby dulu . hi sumah smpai awl tak ad org best sunyi senyap sepi hihi , thn buat keja semua dah separuh keja aku bru mun sampai , ok thn lps hbis tuh plan nak lpk lake kejap , thn pegilah naik smpan dkt lake tuh , ok RM20 n 45 minutes , ramai gela budak noble schoo , aku dok mncri lah si alep hamzah ni tapi malngnye tak ad , n naik smpan sumpah ckp lwk , smpan pusing2 kat situ ja ta jln2 lnsung , haha thn budak2 noble school tu tolong tolak , aku n mun buat gela nyayi2 ats tu sumpah gedik nak mati ckap HAHA , thn pepusing situ sana dlm tasik tuh , memacm la , tuka2 num la tuka2 fb la . auww , mamat 2 org tuh hendsome :) but sorry saya sayang ex saya lagy :') thn dah habis tu otw nak g toilet nmpak bebudak tu beli askim , thn aku dgn mun pun jalan jea la buat tataw , thn kluar toilet ad budak ni bgy aku dgn mun askim , haha dpat askim free beb . lwokk . sian pikah n syeeda ta dapat . hihi btw thanks buat aku tersnyum harni :'D











No comments:

Post a Comment