orang yang aku sayang

hey readers :') ok now aku nk sorty something :') hey , aku tak tahu kenapa aku sanggup tinggal orng yang aku sayang untuk orang yang aku suka nd now aku rasa nk menjrik kekuad hati :'( weh aku sdeh , lagi pun aku buat mcm ni sbb org sekeliling mengata la :( weh aku sdeh. aku dah tak ad sapa nk gdoh da , aku dah tak ad sapa nak manja2 dah , aku dah tak ad sapa nak mengedik :( dulu aku lawa untuk dia jea , aku tak pikir laen , yeahh. now aku nak lawa utk sapa aku pun tak tahu , aihh. kenapa dia bkn mcm mbew2 aku punyer bf , yea lah mbew aku dieorg toucing , buat peragai ... bf dieorg msty pujuk sampai ok balik. tapi kenapa aku tak mcm tu, ap silap aku :'( aku tak tahu lah , yeahh. memag aq tak bole terima dia pergi, now dah tak friend dah dgn fb dia :'( weh , rasa sunyi weh , rasa seorang :( dulu aku on msty nk stalk fb dia , msty aku kcow im2 dia. now dah tak kan , weh sdeh. rasa dh mcm tak ad guna jea aku ni, yeah aku bkn mcm dia beribu pempuan nak , beratur semua :') ok aku sedar aku sapa , aku sedar peragai aku teruk , aku sedar aku layan dia mcm hape jea , but .. hati aku sumpah sayang dkt dia sgt2 :( memg evry nigt aku selalu kcow dia , suruh dia tido awal2 :( yea, aku suruh dia mkn bgy gemukk , sebb aku suka :') aku slalu ckp dia gedik , hihi :'D tapi aku tak ad niat , kenapa ha ? aku tegok mbew aku yang laen ok jea , bf dia tak ad lah sampai tak pujuk dieorg if dieorg gdoh. aihh :( aku teringin nak rasa mcm tuh, aku teringin nak rasa dia buat aku mcm tuh. weh kenapa aku tak bole lupa kaw ? apa kaw buat dkt aku ha ? kenapa aku syg kaw sgt2 ? bagilah aku jawapan yang bole aku terima. tolong jangan seksa aku mcm ni , sakit dan sakit. hati perempuan akan sakit bila orang yang dia sayang tinggalkan dia bukan orang yang dia suka :'( yeahh, paham laa. sayang lagy besa makna dari suka, but now orang yang aku syang tinggal aku mcm kayu , orang yang aku sayang ta paham apa yang aku nakk dari dia , orang yang aku sayng tak tahu betapa carringnya aku dekat dia , orang yang aku sayang tak tahu betapa sushnya hati ini bila denga kaki dia jadi mcm tu :'( aihh , kenapalah orang yang aku sayang tak pernah nampak apa yang aku buat untuk dia nd kenapa orang yang aku sayang tak pernah nak hargai diri ini dgn sebaik munking ? heh, aku dah penat untuk semua ini , Tuhan kuatkanlah semagat aku untuk semua ini , hati aku disiakiti orang yang pernah aku sayang, sekarang aku hidup seperti tiada perasaan, Ya Allah. kembalikanlah dia untuk aku :'( hanya-MU yang mengerti kesakitan yang sendiri aku tak boleh nak elak :'( Ya Allah, lindungilah hati ini, lindungilah hatinya juga :') aku mohon :')


#HATI YANG DISAKITI :'(

No comments:

Post a Comment