heh




hey readers :) here , aku nak stoy something :) yeahh , aku dgn alep dah tak ad papew. hm act incdent haritu bole jea buat aku ok balik dgn dia buat , aku dcide for clash sebb aku ta thn dnga org ckp yang aku cple dgn dia sbb nak kejar hot dia n hot kak fara :') sokay , even though aq tak pernah ad niat about taht aku tak tahu la kenapa manusia mcm ni , sokay. n ad jugak yang ckap , gf lagy tua dri bf :') ouh,hee , ad masalah ek ? ouh. bru aku tahu :) sokay , thanks sebab bagy tahu aku ok ;) sayang kaworg semua , muahh kiri muahh kanan , huh aku dah merapu :) ok , aku buat keputusn mcm ni pun sbb aku tahu ramai tak suka aku dgn alep ken ? Ya Allah , biasalh manusia kan , semua ad salah , tak ad yang perfect .. thanks , sbb manusia mcm ni lah yang telah buat aku sakit hati , aku berbelah bagi :') kaworg pernah rasa ke mcm mana ad kat tempat aku ha ? tak ken ? so think first :') one day kaworg kena jugakk ... ok n aku jugakk tahu ramai yang dah puas hati tegak aku n alep just kawan :') yeahh , aku harap kaworg takan pernh buat aku dgn alep gdoh dah , sbb aku dgn dia just kawa rite :) aku sayang dia , n now aku kena belajar for sayang dia mcm mana aku sayang kawan2 aku yang laen :') hati aku sakit ..tak ada siapa yang pernh paham aku dalam dunia ni :') accpet family aku :')

No comments:

Post a Comment