^^

assalamualikum semua :')) hmm, awak kenapa awak contact saya balik ? awak tahu susah sangat nak buang semua kenangan kita, susah awak.. awak takpelahh memang takpernah rasa ap yg saya rasa, hm awak.. awak ckp awak teringat dkt saya.. awak air mata saya jatuh lagi sbb awak, saya terharu walaupun awak just main2 kekadang tu :') awak maaf awak saya tak berniat pun nak layan awk mcm sekarang ni tapi saya just nak awak tahu yang saya bukan mcm dulu dah, saya dah boleh terima awak sbgai kawan saya :') tapi kenapa awk selalu fikir yang saya still ad hati and letak harapan dekat awak lg ? awak, sekali awk dah sakitkan hati perempuan tu, jgn awak fikir hati dia boleh terubat dgn senang awk :'))) walaupun ad segaris senyuman dekat muka dia, walupun awk tak nampak air mata dia, jgn awk egt dia dah sembuh :')) senyuman seorng perempuan hanya unuk menutup segala kesakitan yang ada :') dan kekuatan perempuan adalah kesabaran :') hilangnya kesabaran perempuan akan marah dan terus menagis awak :')) maaf kan saya awak :') and tak perlu awk bagi tahu saya awak keluar dgn sapa okay, sikit pun tak terasa sakit sbb hati saya bukan lagi utk awak :') saya hanya mencari seseorang yang betul2 ikhlas untuk hati saya awak :') dan orang dia bukan awak :') maafkan saya...

No comments:

Post a Comment