happy anniversary sayang :')

assalamualaikum semua :) heyy, okay 17.11.2012 genap 6 bulan wanny dgn ezlan.. yea wanny sayang dia sgt.. 2 bulan dia tnggu wanny utk sayang dia.. sbtu tu memang dah planing dah nak hang out semua. okay mcm biasa aku bgun pukul 8 lbeh tu pun dpt call dri dialah.. pepagi dah wishh anniversary kiteorg :'D aku dgn semnagatnya bngun la then onl dkt bwh.. around 10 aku dpt call dri dia, okay dia call rumah kelam kabut aku lari naik ats egt ap lah ken, maklumlah home alone time tu :)).. then dia tnyer wanny dkt mana.. wanny cakp dkt bawh tegah onl then tak lama lepas tu bunci org tekan loceng rumah .. then trus call terputus.. kelam kabut cri baju dgn seluar yg besar sikit. hee, bila pegi luar rumah tak ad org ouh. mybe rumah sebelah.. tetiba bunyi lagi loceng.. tak ad org lg sumph dah mula bebaii.. elok jea nak masuk tetibaa... 'pommmmbowmmmm. happy anniversary sayang' okay dgn muka tk madi pluss terkejut plusss terharu semua ad :D tapi cover nii. hehe, aku buat mcm tak ad pape pun jdi.. then aku suruh dia msuk. erm hbes sepah rumah aku.. cehh aplah... then dia pegi dkt aku, boleh pulak angkat aku buat bt pusing2 tu.. hoii egt filem hindustan ka ? pstu snyum mcm kerang busuk :D cehh.. then dlm pkul 12 dia pegi TS dulu, ye lah nak tnggu aku.. haa tak pasl2 berjanggut nt :D hehe.. bila dkt ts.. lepak2 lah dgn dia mia naz nd sheda :D mcm biasa movie karokk nak makan :D .. Bby sory taw tk stndby pape pun just dpt bgi scret recpie tu jea lah :')) btw iloveyouu baby :'D

No comments:

Post a Comment