DIA

assalamualaikum, hey reader n stalker :'0 hey :')) harini 12.10 yea birthday my papa, yea happy birthday papa. :') okay malam tu dah plan mcm2 dah okay semua plan nak bagun pagi :'D means awal lah kenn.. mcm biasalah dlm 3 orang ni yang tidur awal aku lah ken.. hehe tanak lah tidur lmbat nti jerawat lhhh :DD *peacee* then pepgi dgr mama bsing suruh bagun sbb dia nak pergi keja dah .. okayy bagun nak mandi tetiba air tak ad .. ha satu keja kena pergi ruma sheda then mndi.. pastu dnga cite papa tanak keluar.. oh okayy. sorry yea mama penat harini lagi pun hujann lah ;')) thenn aku sheda dgn myra pergi TS beli hadiah utk dia.. okayy myra suruh balut terus dkt TS tu tapi aku tanak lahh yealah hadiah utk yg tersyg mestilah nak buat sndri ken. then hnta dieorg pergi lib dulu then balik, dkt ruma tegak mama dah masak yea langkah kanan lah aku kenn. hee lepas mkn aku balut hadiah tu, sumpah tak pernah2 aku balut hadiah tp d'sbbkan dia terpaksalah, act nak surh mama tapi nt tak sweet lah kenn :D hehe.. kali ke-3 baru siap, hehe.. means 3 kali aku pegi TS sesorng taw sbb nak beli pmbalut baruu hehe.. takpe demi tersyg kenn :') then leps siap aku pergi mcd jumpa myra n sheda ap lg lepak situ lahh.. buat math skejapp.. then ad pulak luqman dgn afiq, haa dua pakcik ni memang dh mcm bodygurd aku jea pun, mana ad aku mesti dieorg ad.. hehe, then lepak2 buat keja semua, then time nak balik.. turun lahh tangga tu, dah la hujan dgn aku pakai kain nye :D hee takpee comell :D hehe +_= so aku turun pun tegak bwah la takut terjatuh, niat dlm hati nak pergi beli someting then bila anagkat kepalaa.. aku ternampak DIA :'( yeaa hati ni terus 'Ya Allah, kenapa kaw temukan aku dgn dia? sumpah aku tak kuat :')' then tunduk terus jalan.. maaf air mata ni terlalu muruh utk dia, yea dia yang pernah sakitkan hati ni, dia yang buat hti ni sampai tak percaya dkt memana lelaki :')) Ya Allah kenapa dia ? then start keta nk pergi TS.. call papa egt nak bg hadiah.. tetiba dia tidur, hmm sokay tanak kacaw.. n now hadiah tu still dkt aku :') hm :'))

No comments:

Post a Comment