kedig



hey reader hey stalker ;0 heyy.. okay lama tak update kenn.. haa seriously busy sangat lahh :')) nak PMR sumpah takut lahh, result trial pun teruk -,-" okayy

act nak bagi tahu nii.. okay egt tak cuti raya yang seminggu tu ;) yea aku lepak ipohh.. haaa ada satu mlm tu acik buat open house okay text lah dgn si keding ni.. eh tahu tak dia dtg ipoh taw semata-mata nak bagi aku cabury tu :')) ouhhm how sweet you are sayang :') okay start from tu hati aku ni cair terukk cakap kaw .. aih tapi ken aku ta snggup lah bnda yang sama ulang lagi ken.. yeahh sakit sangat :')) so sampai skrang aku tahan rasa ni, yea aku sayang dia tapi aku boleh tak bagi aku ruang untuk berfikir ? hmm, lagi pun aku seriously mcm tak percaya sngat pun yang dia sayang aku ken2.. tak pecaya ? haa cara dia layn aku pun aku tahu.. erm laki semua sama jea.. ayt jea lebihh ken, yea aku nak tegok sampai bila dia snggup tahan apa aku buat dekat dia okay.. ;) tapii ken kenapa dia tak suka bunga :'(( aaaa

No comments:

Post a Comment