sobb sobbb :'(




hey reader n stalker, heyhoyy. hey kaworg semua, sini wanny nk share someting dgn kaworg :')) apa yang kaworg rasa bila orang yang paling kaworg rapt kutuk kaworg dkt orang yang parnah kaw sukaa ha :') sedih kan, yeahh, wey aku anggap kaw sedara aku wey, aku egt kaw yang akan tolong aku wey tapi ap semua ni ? ap yang kaw dah buat ? Ya Allah, depan aku sumpah kaw baik sgt2, tapi bila kaw jumpa lelaki yang boleh buat kaw caer siket kaw boleh kutuk aku dekat dia ? wey aku pun ad hati dgn perasaan jugaa :'( sampai hati kaw ckp aku ni plyer dekat dia, kaw tahu tak dia dah anggap mcm aku yang game dia, ermm. kaw fikir lah sakit sagat wey, yea aku baca inbox kaw dgn dia, bile? time kaw turun bawah aku tataw kaw buat ap kaw bia fb kaw, aku beranikan diri wey pergi baca :') yea dia pun dah ckp yang dia dah malas dgn aku kan ? hmmm, sokay lah wey, aku tak paksa kaw untuk puji aku or what just please jangan buat cerita yang bukan-2 boleh tak ? then time kaw text dia, tak cukup kea sekadar text ha ? kaw dah tahu dia begang dgn aku perlu ke masukkan aku dlm text kaw hah ? then kaw saja bagi dia lagi begang dgn aku kan ? kaw sedara aku, aku kenal peragai kaw weyy, Ya Allah, sakit weyy, kaw nak balas dendam ke dekat aku ha ? wey dulu bukan aku yang nak dekat bf-2 kaw, bf-2 kaw yang gedik gatai text aku syg2 bagai then pepandai clash dgn kaw n nak couple dgn aku, tapi wey ada aku layan ? tak ada kan ? kaw tahu sebab apa ? sebab kaw.. sebab nak jaga hati n perasaan kaw. aku tank sakitkan hati kan, aku tahu memang kaw boleh ckp kaw okey n muka kaw boleh snyum tapi wey dlm senyum kaw aku nampak yang kaw sakitt.. sebab aku tahu kaw sakit lah aku tak layn budak-2 tu weyy, tapi sekarang ni apa weyy ? kaw lagi burukkan aku ? apa yang kaw tak puas hati dgn aku ? weyy, kaw tegok hidup kaw, achik bagi kaw couple sana sini, kaw nak keluar ? kaw ckp jea achik hanta sana sini, acik support kaw dlm study, achik dah ada plan dah kalau kaw ta dpat stright A's dia nak hanta kaw dekat mana, sebab apa ? sebab dia sayang kaww. sayang kaw sgt2 :'( tapi aku wey? bila aku couple memang lah makteh kaw ni senyam tak mara tapi 24 jam suruh aku focus kan ? aku nak keluar ? selalau sgt aku yang susun trans aku sendiri, kekadang sampai aku nak pergi skolah pun aku kena tumpang sana sini.. kaw tahu tak sush weyy, makteh tak bagi aku masuk sukan. bila aku maen sukan balik comfirm kena bising kan? kaw tak kena mcm aku. kaw nak masuk sana sini semua achik on jea kan ? tapi aku weyy ? hmm, makteh suruh aku dpt stright A's kalau aku ta dpt aku tataw la apa akan jdi dekat aku, sumpah wey aku sedih sgt2 .. aku tahu makteh buat mcm ni sebab nak aku berjaya tapi wey, keadaan kaw dgn aku berbeza sgt, kalau kaw tak puas hati dgn mama kaw, setiap hari boleh jumpa. mama kaw suri ruma, tapi aku wey, nak jumpa pun sush, kalau jumpa pun mcm2 keja dia kena buat ken, hmm :')) tapi takpaa.. aku kuat sebab time tu aku ad kawan yang bernama haziq.. dia faham aku, dia selalu buat aku happy, tapi weyy.... semua tu hanya sementara jea kan, kaw dah buat dia benci aku, kaw dah buat kiteorg jauh :'( jauh sgt-2.. wey, memang aku kuat untuk snyum depan kaw tapi, kaw tahu hati aku ni dah tak ad ? dah sakit... kaw faham ke apa aku rasa ? takkan ??? sebab kaw tak pernah lalui, kaw tegok aku duduk ruma mcm ni, keta bnyak semua senang ke ? seriously, bia aku snggup sush dripda mcm ni, kalau harap mewah dgn harta bnda tapi nak jumpa family sush baik tak payah weyy, tapi kaw pernah faham aku ? tak kan, hmm takpelah wey, aku harap sangat kaw berubah :') terima kasih sebab ambil kawan aku ... HAZIQ :'))

No comments:

Post a Comment