mama & papa :'(



hey readers :') ni ad story sikit nak story. aih sumpah aku story dekat sini sbb aku dah ta tahu nak bgy tahu siapa :( ok kaworg sdeh tak bile parents kaworg gdoh ? weh sumpah aku tak tahan weh , semua salah kaka , aku tak tahu kenapa dgn dia ? aku selalu makan hati sebab mama selalu back up dia, mama ikut cakap dia semua dia. ap sikit dia, aih.. n sampai sekarang aku n adik2 aku tak ad baju sekolah lagy. sumpah aku tak tahu mana aq nak korek duit dah ni, dgn aku demam tak bebaik lagi ni, weh aku sdeh weh. aku bagi idea suruh tred-in je phone aku ni, tapi papa aku tank dia ckp sbb phone ni aku beli gna duit aku sendiri, weh aku nak tolong perents aku, tapi aku tak tahu mcm mana. hm sumpah aku sdeh sesagat, aku benci kaka aku. peragai dia berubah start dia kawan dgn anak org kaya tuh, aih pegilah ikut laki tuh tayah balik rumah pun takpe senang sikit, tadak buat mama sdeh semua. bila dia balik, dia slalu ckp prents aku semua tak sayang dia, aih. aku tak tahu mcm mana nak tunjuk kat kaka aku tuh. parents aku snggup berabis untuk dia semua untuk dia tapi aku ad ? sokay aku sabar sebab aku tahu aku tak pandia tak cntek mcm dia. aku saba jea dapat kaka mcm ni, sumpah aku ckp. dulu kiteorg bole jea tido stu katil stu bntal, baju pun kongsi2.. bila makan aku suap dia, dia suap aku , ckp pun lembut2 jea tak ad nak tengkin2 even tegah marah , but now? weh , semua laen, aku jea la yang salah aku sayang kaka aku yang dulu, tapi kenapa dia buat kiteorg mcm ni, mama n papa dah bagi dia memacm dah , kereta phone lappy semua dah bagy sampai dia pun tak tahu nak mintak ap dah. bila aku nak? mak aku suruh tnggu semua , sampai lah harini aku yang beli phone aku ni sendiri. ad aku nak bising2 dekat mama aku , dia tuh maen oder jea. saba jea la aku degan dia , sumpah aku dah start benci dia , aku tak suka dia.Ya Allah , kaw berikanlan ketenangan kpd mama n papa aku, kau kuatkanlah keimanan mereka Ya Allah, aku dah tak larat dahh.Bukakanlah hati papa for terima pertolongan aku ni, aku tanak adik2 aku pergi sekolah dgn baju tahun lepas, aku nak mereka gembira, walaupun aku selalu marah dieorg, tapi aku sayangkan dieorg, Ya Allah, kaw lembutkanlah hati mama n papa aku :'( aku mohon.

No comments:

Post a Comment