heh



hey reader :') hey kaworg aku ad benda nak story sikit :'( weh aku sdeh ni. aih maaf yea kekawan yang dah bagi aku semagat untuk lupa dia , benci dia n biakan dia, eh aku tak kuad tuk semua tuh , aku tak kuad nak tanggu semua tuh, aku terlalu sayang kan dia, aku harap dia paham apa aku maksudkan. Ya Allah, aku dah tak boleh tahan dah, sumpah aku rindukan dia, aku rindu dia sgt2, aku nak dia. heh, mesty kaorg pelik kan kenapa aku sayang dia sgt2. ada satu jea sebab buat aku sayang dia n tak tahu knp hati aku rasa sakit bila dia buat aku :') yea aku sayang dia sebab dulu time 1st couple dia tak pernah pun nak dnga cakap org yang aku ni gedik, suka lpk dgn budak laki, liar or waht kan. heh aku tak tahu lah manusia mana yang bwk cita tu. biasalah manusiakan pantang tegok orang senang :')tapi ad dia kesah ? tak ad kan. dia jaga hati aku jea even kaka dia tak suka. hm yea aku sayang dia sgt2, betl ckp org kan. orang yng kita sayang tu mesti pergi dri hidup kita :') tapi even dia bkn lagi untuk aku. tapi hati aku ni tetap untuk dia. aku sayang dia sgt2 :')n mesty kaworg pelik kenapa aku rapat dgn afiz hamzah kan ? heh , dia ex aku jea lah , cerita kiteorg dah lama. dah takan bermula lagy :') aku sayang afiz mcm kwn biasala jgn lah fikir bebukan , just kiteorg rapat jea . n skrg makin rapat sebab aku dah tak ad sesapa yang paham aku. hm , aku tetap sayang orang yang selalu buat aku happy n tak pernah peduli apa yang orang cakap pasal aku :) heh. i need you :')

No comments:

Post a Comment