lalallala , mixture !

hey reader :) heh tegok today ad 2 bnde nak shre lah , haha sbb aku boring tahap hapee jea nii , ohhmyygoo tataw nak buat ap, study ? sumpah aku mals gela , tmbah2 buat math . weh bole pusing otak aku ni beb.. h tegok bawah ni .. :DD


ok kaworg kenal budak ni ? aih, lwk betul la junior aku skrg ni , btw abg sedara dia tuh, aih tak bole nak minta sndri ke num aku , aih tak gntel lansung lah, ouhh, sygg ohh syng , maaf yea akak tak bole bagy num phone akak sesuka ht suruh abg sedara awak tu mintak yea ;) hahaha , n dah lama dah gduh2 tuh akak lupakan . aihh jgn diungkit kisah yang lama, *muka baik :D hihihi



ok tegok ni :( yea muka aku dah tak comel dah , semua gara2 kelam kabut , aih. disebab kan mama aku dah tolong ambilkan fail aku yang tertinggal tadi so tadi balik aku pun berazam lah nak buat baik semua, yeahh mama aku pergi keja aku kemas rumah semua thn aku nak msk , bukak peti ais ok ap pun tadak :( sdeh lee thn aku bukak almari aku nmpak ad tin sardin :D haa , aku pun plan lah nak masak sardin , thn tegah mask2 ad org call aku larilah nak pergi angkat call tuh , thn time nak naik tngga aku tersungkur :'( weh nak nges tapi phone tegah bebunyi n gagah bagun pegi angkat call , thn 5 mint mcm tu aku ad bau semacm , weh SARDINN aku :'( kelam kabut turun aku tegok brg yg aku tumis tu dah nak hngus . kelam kabut aku bukak tin sardin time tegah bukak tin tuh nth mcm mana nth thn tgn aku bole terkena tin tu , sumpah menagis terus :'( thn aku off dpur tu thn aku pergi cri ubt , nth mana lah kan aku cmpak yea la aku jea yang suka maen2 bnde2 mcm tu :D hikhokk. thn tak jumpa , sumpah darah bnyak , dgn dahi aku nyea . thn aku ambil kain sbb nak than drh kluar thn tak smpai stegah jam mama balik :'( yea aku bgy tw mama n mama bubh ubat kat tgn n dahi aku :') mama you are my superwomen :') iloveyoulahh :* sorry adik tak sempat nak buat srdin untuk mama :'( n lastly mama yang masakkan untuk aku :') n aku buat gedik suruh mama aku suap alasan sbb tagan aku skit n kepala aku tak boleh nak berfungsi dgn betul :D hihi thanks mama . adik sayang mama :*

No comments:

Post a Comment