:')



hey readers :') ok nk story ni, heh, kaworg pernah rasa kena tinggal dgn bf kaworg tak ? means dgn bf yang kaworg paling sayang ? heh, ok yang mana pernah tuh, heh kaworg aku pun rasa. rasa dia peritt, rasa dia pedih, rasa dia skit kan ? ok, seriously now aku dalam proses melupakan dia, but i can't :( mcm mana ni, kaworg aku sayang dia. kenapa hazwan sebut nama dia dekat im aku ? weh, terasa weh dia hilang dlm hidup ni. Ya Allah sakit pedih peritt, hati aku luka, luka sebab seorg lelaki, Ya Allah, hati aku sakit sakit sebab seorang lelaki, Ya Allah, hati aku pedih, pedih sebab seorang lelaki, wahai lelaki, pernah kah kaw rasa apa aku rasa ? wahai lelaki, paham ke kamu perasan yang aku alami sekarang, wahai lelaki, mengerti tidak betapa perit nya diri ini menanggung pemergiaanmu ? Ya Allah, sakit sagat :( Ya Allah, kembalikanlah orang yang aku sayang . Ya Allah, satukanlah hati kami kembali, Ya Allah, lembutkanlah hati dia untuk terima aku, Ya Allah, kaw mengertikanlah dia, kaw beritahulah dia, apa yang aku rasa dan apa yang aku tanggaung Ya Allah :') Ya Allah, sungguh berat semua ini untuk aku tanggu seorng diri, kuatkanlah aku Ya Allah, Ya Allah , jika dia bkn lagi untuk aku, tolonglah temukan dia dgn orang yang bole menjaga dia dengan baik, yang boleh menyayaiganya sepenuh hati seperti aku menyayanginya, Ya Allah, kaw lindungilah aku daripada terluka, sakit hati ini Ya Allah :( sakit dan pedih di hati ini tidak dapat dibendung lagi, Ya Allah kuatkanlah aku yang lemah ini, Ya Allah kaw tunjuklah aku jalan yang betul, Ya Allah ... aku mohon :')

No comments:

Post a Comment