jogging :)

hey readers :) ok here , nk story ni , tadi kan wanny pergi jog , haha sumpah lwk ad sdeh ad , takut , penat pluss pluss , hikhok :D ok semua salah aiman , janjy pukul 7 but sampi cm hape jea .. thn aku suruh mama aku hnta aku n balqis pergi dekat bola golf tuh , ok bile mama dah gerak , aiman call aku ckp suruh p dkt kaki bkt larut , haha , weh tak lawak weh :D thn aku n balqis pun jln lh masuk , huh rasa mcm hape jea .. ok bila sampai aku tegok dieorg tak ad sumpah bebai tahap hape jea ;) peacee , thn naik2 , ok jumpa dekat pondok num-2 :) thn jejalan , bile dah samapi kat ats tuh shu nak naik lagy , aiman aku balqis suma dah tak larat , so kiteorg dcide utuk turun jea , yang naik ats tuh shu aty n syazwana jea , aku aiman eznie n fendy turun , thn time turun tu sumpah bebai dgn eznie , dok ckp pacat2 lah ap la dah lh aku tak , ok terbaik aiman kena pacat , hikhok -oo- best aku tak kena :P thn sampai bawah tuh lepak jap , penat gela ckp , kaki rasa nk cabut jea , thn pln nk lepak teratai , thn aty shu syazwana turun thn ajak dieorg skali lepak teratai :) thn time otw tu ad lah something jadi smpai buat aku sampai dulu :D hikhokk , thanks yea kat org yang hanta aku tuh ;) peace , thn lelepak , beli air , mkn askim :) thn balik :) best , thanks yea kaworg : iloveyouall :D

No comments:

Post a Comment