saya sayang awak :')

hey :') wanny here .. ok act aq sdeh sgt :')
yeahh , weh , kaworg nk tahu takk ..
aq punyer lah sygg dia gegylaa .. thn tdi dia bole ckp yang
DIA TAK PERNAH RASA KASIH SAYANG AKU
weh kaw tahu , aq terdiam terus .. aq dnga dri
mulut dia wehhh , ya Allah
kejam nyer aq kann .. dia ckp aq slalu buat dia jlouse .. sumpahh tak pernah ad niat
2 3 harini ni slalu sgt gduh dgn dia wehh ..
aq rindu dia .. aq rindu dia yang dlu .. dia yang tak pernah cri pasal dgn aq
grr , mybe slh aq jugakk kowd , suka bgy dia jlouse
hmm , dia pun contet EX dia lgy kn .. siap coment2 dkt status bagaii
hmm .. nthh lh wehh , skit ht tapi nk buat mcm mana kan
dah syangg .. tapi kn.. aq ad perasaan jugakk ..
takn aq je nk jaga perasaan dia kn :')
ok always tak ad bat3 n wahtevr .. mcm2 kann , tapi takpee
aq still bole saba .. sbb .. aq sygg dia ..
but once aq dah fade up .. aq takn pikir panjang dahh .. :)
hmm , nthlh wehh ,
aq tank gdoh2 ni sume :') tank , skit ht sume ad ..
tapi .... , hmm , n tdi dia ckp dia tak pernah rasa kasih sygg aq :')
ok aq try buat dia rasa sayang aq ni ..
weh , grr ... sumpah aq terasa sgt bile dia ckp mcm tuh
-,-"


p/s : sorry mybe i tak bole sayang u mcm mana orang lain sayang u
i dah cuba yang terbaikk ... ok i gagal lgy kn ..
sokayy , :') thankss buat ayer mata i jatuh harini :')
i sayang u sgt

1 comment:

M.Zaquan said...

ades.. cian ang ... aliff ke ?? xpe nnti aq ckp ngan diyaa

Post a Comment